niedziela, 23 marca 2014

Weekendowe informacje!

Czuwaj! :) 
Mam dla was kilka informacji.
1. AKCJA POD ARSENAŁEM
W środę, czyli 26.03 jest rocznica Akcji pod Arsenałem. Chciałabym tylko, abyście o tym pamiętały.
2. BIWAK HUFCA
Biwak odbędzie się 4-6.04 i będzie w Murowanej, koszt ok. 35zł. Jak najszybciej zgłaszajcie mi swoje uczestnictwo, bo muszę nas zgłosić do soboty! Do soboty musimy też dostarczyć pieniądze, ponieważ bilety na pociąg i inne rzeczy musimy załatwić wcześniej. Na biwaku będą rozdawane koszulki, także napiszcie mi, jaki macie rozmiar. Niedługo otrzymamy szczegółowe informacje na temat biwaku i ekwipunek. :) 
3. JUTRZENKA
Termin wysyłania zdjęć jest przedłużony do końca kwietnia, więc jest jeszcze mnóstwo czasu aby zdobyć nowe umiejętności! Wysłałyście je już Werce? Nie? No to bierzcie się do roboty! ^^
4. KAPITUŁA 
Przypominam o kapitule w środę. :) 
Na dzisiaj tyle. Czuwaj! /ochot. Zosia c: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz